· 

Mijn ervaring tot nu toe

Benieuwd hoe het gaat sinds de start van mijn business?

Ik zal het je vertellen!

 

WAAR BLIJFT DE TIJD..

Ik ben super blij dat ik na jaren brainstormen en mijn herstel natuurlijk, eindelijk kon starten!

De werkzaamheden achter de schermen hebben wel meer tijd gekost dan ik had verwacht. Ik heb het, wat dat betreft, wel onderschat. Ik snap dat bijvoorbeeld een site werkend hebben met aanbod e.d.. veel tijd kost.

Maar zoveel?! 

Ik ben daarin een perfectionist en wil alles goed hebben staan. Hallo faalangst! Maar ik heb mijn lesje daarin al wel geleerd, dat is namelijk geen doen in korte tijd. Dus ik heb die lat heel ver omlaag gelegd onder het motto 'Start before you're ready' die door business coaches wordt genoemd. Ik wil het nog steeds allemaal goed hebben maar ik gun het de tijd die nodig is en accepteer dat het een proces is waar ik ook van moet genieten! Mijn site is dus nog niet waar hij moet zijn maar het werkt en daar gaat het om!

 

FANTASTISCH TEAM

Gelukkig doe ik het niet allemaal alleen. Ik heb een super team naast me staan die me veel helpt. Ik zou het ook echt niet alleen kunnen want ik merk dat het veel van me vraagt. Al raakt iedere mijlpaal me in het hart. Toen mijn site online ging, mijn rekening actief werd, de 1e factuur werd betaald, de 1e quiz aanvraag of likes op social media door een 'onbekende', de 1e advertentie die geplaatst is.

Ik word er zo blij, maar ook emotioneel van. Hier haal ik echt mijn kracht uit om door te gaan omdat dit is wat ik graag wil doen! Dus het levert me ook zoveel op!

 

BESTE SUPPORT

Wat me ook altijd goed helpt is mijn support dog Buck. Die komt altijd bovenop mijn laptop of tekeningen liggen om me te helpen. Nee geintje, dit werkt natuurlijk voor geen meter hahaha! Wel super grappig.

De échte support heb ik van mijn dierbare familie en vrienden die me motiveren en achter me staan. Maar ook van kennissen die meedenken en het ook leuk en interessant vinden. Hun inspireren me en geven nieuwe inzichten.

Ik ben dankbaar!

 

PLANNING KOMENDE TIJD

Ik wil de komende tijd gaan focussen op online bestellen, meer op social media actief zijn met een hoop inspiratie maar vooral anderen laten weten dat ik er ben en kan helpen wanneer dit nodig is. 

 

OPROEP

Omdat ik contact met anderen heel waardevol vindt, wil ik graag jouw mening weten!

Heb je ideeën, feedback, complimenten of heb je ergens behoefte aan?

Stuur me een mailtje en laat het me vooral weten! Hier leer ik veel van, kan ik weer toepassen en zo leer ik je ook wat beter kennen, wat ik super leuk vind.

 

Dus, wat vind jij er tot nu toe van?

Reactie schrijven

Commentaren: 0